Fredag !!!

Idag är det FREDAG  :). Jippi. Ska bli så skönt. Jag har bestämt att de ska bli en jätte bra helg! HA. Känns som om de behövs. Ikväll blir de bio och men först ska vi laga lite mys midda jag och emil för vi är själva. Mamma är ute med nå kompisar och pappa är i stockholm med jobbet på let's dance. Syrran ska på håkan hellström av alla. haha. Aja Vi ska se fredag den 13 iallafall så hoppas den är bra.

Idag hade vi vår nya lärare oxå. usch han sög. Han spela skit musik hela jävla lektionen. Ja vill ha tillbaka Andreas.

Men nu måste ja bestämma mig för va ja ska ha på mig ikväll. Blä. Ska nog ha nya jeans jackan och
stövlarna. hihi. de blir nog het. Haha.
Aja, Puss hej




Fredag den 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0