friday night!

Igår blev mer än stressigt! Först farmor, sen en latta på bara vara med josefine, en smoothie på java med hanna sen sprang jag och amanda fram och tillbaka på stan en stund innan vi insåg att vi hade as brottom! Innan vi drog vidare till hanna kom lina och malin hit. Vi tog ett glas vin och fixa det sista innan vi drog. 
Resten av kvällen va minst sagt händelserik! Lite smått krig och annat drama. MEN det  var en kul kväll ;) alltid roligt med lite nytt folk! Gänget från stockholm va riktigt sköna och gjorde kvällen.

Ikväll kör vi igen, hoppas på mindre drama bara! Jag höll föresten det ja lova och va nykter igår! Något glas vin bara men ja va nykter! Rätt skönt när ja jobba idag. Första gången jag jobba utan att vara bakis sen typ någon gång före jul.. DÄREMOT lyckas ja försova mig!
Ikväll behöver jag inte vara lika nykter iaf så de kan bli lite mer drag från min sida ;). Men alltså det va helt okej att va nykter igår! På krogen känner man sig iaf full på något konstigt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0